Heb je een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als niet alles naar wens is verlopen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar noortje@lifestyle-beauty.nl. We zullen onze uiterste best doen om tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
ALLERGISCHE REACTIE
Indien er een allergische reactie optreedt, nemen wij alleen producten retour die ongeopend en ongebruikt zijn binnen 2 weken na levering volgens het herroepingsrecht. Producten die wel gebruikt of geopend zijn, kunnen wij helaas niet retour nemen.
MANKEMENT
Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat er iets mis is met een product. Kijk daarom altijd je producten goed na als je deze ontvangen hebt. Constateer je een mankement aan een product, geef dit per email direct aan ons door, uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst. Maak een foto + filmpje van het product en stuur het naar ons op per mail.